Ремонт і обслуговування АКПП

Автоматична коробка значно спрощує експлуатацію автомобіля, не вимагаючи від водія перемикання швидкостей у звичайному режимі. Її складовими є ряд планетарних шестерень, передній та задній фрикціони, гідротрансформатор. Для стабільної роботи необхідне мастило. У нормі заміна оливи на автоматі здійснюється кожні 60 тис. км пробігу.

Декілька рекомендацій від експертів Autodrome:
 

  • Бережне ставлення

АКПП на більшості автомобілів призначена для спокійної їзди. Вона не терпить різких стартів, великих прискорень та екстремальних гальмувань. Фрикційні диски зчеплення та диференціал при цьому зношуються, передачі починають перемикатися з ривками.
 

  • Задня швидкість та пробуксовування

Увімкнути задню швидкість можна лише після повної зупинки машини та робити невелику паузу перед увімкненням режиму руху. Рушаючи з місця, не поспішайте тиснути на газ – дайте автівці рушити на холостих обертах.
Поки не прогрівся двигун - не радимо різко розганятися: шкодить двигуну та коробці, особливо при їзді в холодну пору року, коли потрібно прогріти та розігнати оливу, яка загуснула, по всьому об'єму АКПП. Лише проїхавши 10-15 км автівка може вважатись достатньо прогрітою.
Небажано довго буксувати на машині, смикаючись туди-сюди: коробка буде пробуксовувати, нагріватися, в результаті ви її спалите.
 

  • Обійтися без нейтралки

Нейтральне положення ліпше не використовувати без необхідності, наприклад, у русі під ухил, оскільки деякі деталі трансмісії знаходяться в стані нестачі змащувальної рідини.
 

  • Буксирування

Автомобіль з автоматичною коробкою не бажано буксирувати через недостатньо змащені елементи, що грозить виходом з ладу. Навіть якщо в інструкції сказано, що до 20 км можна, краще обмежити цю відстань п'ятьма кілометрами, або взагалі не ризикувати й викликати евакуатор.
Не варто буксирувати іншу машину або причіп – зазвичай АКПП, встановлена на (легкові) автомобілі, не розрахована на підвищені навантаження.

Автомат потребує регулярного технічного регламенту.
В процесі користування автівкою мастило в коробці через високотемпературні режими втрачає свої початкові мастильні властивості, починає пінитись та не здатне створити захисну плівку на деталях, що піддаються тертю. Результат - поступове руйнування елементів коробки передач і її вихід з ладу. Спеціалісти Автодром Тернопіль рекомендують раз на 45-50 тис. км перевіряти стан та кількість масла в КП.
 

Ми проводимо діагностику, технічний сервіс та ремонт АКПП усіх марок авто: Direkt Schalt Getriebe (DSG), Steptronic, Tiptronic, CVT.

Ви маєте звернутись на сервіс у наступних випадках :

  • відчуваєте проблематичне перемикання передач;
  • чуєте сторонній шум в області АКПП;
  • вібрації на холостому ходу та при розгоні;
  • запах горілого;
  • поштовхи при розгоні та переході на нижчу передачу;
  • підтікання мастила;
  • рух транспортного засобу в аварійному режимі на одній передачі;
  • при покупці авто з рук.


Поради щодо подовження безпроблемного "юзання" автомату:

  1. регламентний сервіс, а саме заміна мастила, адаптація зчеплення, заміна фільтрів;
  2. своєчасне виявлення проблеми під час комп'ютерної діагностики;
  3. дбайлива експлуатація агрегату;
  4. справність супутніх вузлів - двигуна, роздаток, ходової частини авто.


Менеджери Автосервісу Автодром залюбки проконсультують - завжди на зв'язку. Ми - один з небагатьох сервісів в Тернополі, що займається ремонтом та обслуговуванням автоматичних коробок передач. Крім того, майстри Autodrome пройшли спеціалізований курс по діагностиці і обслуговуванню автоматичних трансмісій і вже виконали роботи із 386-ма автомобілями по АКПП.

Записатись