Діагностика ходової на SDL лінії
Обговорення ходової частини авто та супутніх проблем – одна з найпопулярніших тем у водіїв. Якість наших доріг лише додає їй гостроти. Яким би надійним не був транспортний засіб, усі автовласник рано чи пізно починають помічати перші симптоми неполадок, після яких погіршується керованість машини. Правильним вчинком буде діагностика на стенді SDL. Тим більше справність цього вузла безпосередньо впливає на безпеку дорожнього руху.
Ходова - важлива частина, яку потрібно періодично оглядати для виявлення несправностей через те, що вона з часом зношується. Від її роботи залежать стійкість, повороткість і управління автомобілем. Тому ходова повинна бути справною. Для вашої безпеки діагностику слід проводити через кожні 10 000 км пробігу, що дозволить вам почувати себе впевнено і комфортно за кермом.
Важливі «дзвіночки», які сигналізують про несправність:
- люфт керма;
- нехарактерне звучання при наїзді на яму;
- стукіт або скрегіт при поворотах;
- зайва вібрація в кермі та кузові;
- шум і гупання при русі;
- підтікання рідини;
- машину відводить убік;
- нерівномірний знос шин.
На Бош Сервіс Автодром Тернопіль ми постійно говоримо про діагностику на SDL-лінії, а можливо дехто з вас й гадки не має про що йде мова. Розповідаємо:
Діагностичний стенд SDL складається з вимірювальних платформ та пристроїв визначення параметрів ходової. На сьогоднішній день це найсучасніше та найефективніше обладнання для інструментального контролю технічного стану автотранспортних засобів.
Як відбувається сам процес?
Першочергово авто проїжджає лінію відведення. Відведення автомобіля від напряму прямолінійного руху залежить від значення кутів установки керованих коліс (сходження та розвал). Причинами неоптимальної величини є: неправильні кути установки коліс, зношування деталей підвіски, зміна геометричної форми кузова та рами.
Перевірка справності підвіски починається після встановлення коліс автомобіля на спеціальні майданчики, що демпфують. Стенд в автоматичному режимі вимірює навантаження на кожне колесо і вісь та видає інформацію на екрані монітора. Далі платформа імітує рух за дорожніми нерівностями на різних швидкостях, перевіряючи при цьому як спрацьовують амортизатори та, відповідно, зчеплення із дорожнім покриттям.
Потім автівка заїжджає на гальмівний стенд, де вивіряються гальмівні зусилля кожного колеса окремо, та в цілому автомобіля.
А на стенді-люфтомірі ATZ перевіряються люфти підвіски та сайлентблоків. Завершує діагностику візуальний огляд.
Підсумуємо: на комп’ютерному стенді SDL моніторяться та аналізуються:
- відхилення транспортного засобу від прямолінійного руху;
- коефіцієнт зчеплення з дорогою (робота кожного з амортизаторів);
- вільний накат для окремого колеса;
- биття гальмівних дисків та овальність гальмівних барабанів;
- ефективність роботи гальмівної системи;
- люфти підвіски;
- сайлентблоки.
На Bosch Service Autodrome при діагностиці на SDL лінії ви завжди отримуєте додаткові бонусні (безкоштовні) перевірки:
- точки замерзання охолоджувальної рідини;
- вмісту вологи в гальмівній рідині;
- рівня всіх рідин (окрім КП);
- освітлювальних приладів;
- стану щіток склоочисників.
Основна фішка даної процедури – повне виключення людського фактора та об’єктивна надточна діагностика. Ви одержуєте на руки контрольний протокол понад 40 параметрів, наші менеджери пояснять вам кожен із них, опишуть загальну картину та нададуть рекомендації щодо ваших подальших дій.
Від вчасно проведеної перевірки може залежити ваша безпека та безпека пасажирів у вашому авто.
Тисніть кнопку нижче та протягом найближчого часу ми сконтактуємо з вами.