Роботи з фільтрами сажі DPF / FAP

Дуже багато власників не надають великого значення тому факту що несправний фільтр сажі це дуже небезпечно!
Чим раніше буде виявлено проблема з фільтром сажі, тим краще.

Регулярна діагностика і своєчасне проходження ТО, допоможуть вирішити проблему на ранній стадії.
 

Симптомами проявів проблем з фільтром сажі є:

  • зниження тяги мотора
  • періодично з'являється підвищена димність вихлопних газів
  • підвищена витрата палива
  • нестійкі обороти холостого ходу
  • підвищений рівень оливи у двигуні
  • неприродний, шиплячий звук при роботі двигуна
  • застережливий сигнал у вигляді іконки DPF фільтра на панелі приладів

 

При експлуатації автомобіля тільки в міському циклі та численні невдалі спроби регенерації фільтру сажі призводять до того, що під час процесу регенерації, збагачена паливоповітряна суміш не згорає повністю і частина незгорілого палива потрапляє в моторну оливу, і розріджує його.
Згодом, можна помітити, що рівень масла став значно вищим за відмітку "max". Це знижує змащувальні і захисні властивості масла, що може завдати шкоди мотору. Масло з низькою в'язкістю легше долає ущільнення, і його підтікання можуть бути виявлені в найнесподіваніших місцях.
А потрапляння масла всередину інтеркулера може викликати процес неконтрольованого горіння, аж до фізичного руйнування мотора.


Термін служби нового сажового (FAP / DPF) фільтра при використанні нашого дизельного палива істотно скорочується і становить приблизно 50-120 тис. км.
В процесі експлуатації сажові фільтри забиваються, виходять з ладу. Після виходу фільтра з ладу необхідна його заміна на новий, або коректне відключення системи сажових фільтрів. 

Звісно, наші спеціалісти рекомендують замінити сажовий фільтр на новий, але якщо ви прийняли рішення щодо відключення - ознайомтесь із процедурою тут.
 

Записатись